Marokas. pt4

1613881_482861468480172_816379839314083246_nŠįkart savo viešbuty tik atsigeriam sulčių ir iškart einam ieškot padoresnių pusryčių. Apsistojame jaukiame restoranėly su daugybe kėdžių lauke. Padavėjas žada, kad už kelių minučių sėdėsim saulėkaitoj. Abejojam, bet vis vien prisėdam. Nepraėjo nė 5 minutės, o saulė jau šildė. Neapgavo! Omletas didelis ir skanus, harira sriuba skalsi, salotos gardžios. Užskaitom. Pakeliui namo susiviliojame gatvėje kepamais lietiniais. Su Nutella ir bananais. Laaaaabaaai gardūs. Užmatome, kad kepa dar ir su kumpiu bei sūriu. Idėja pusryčiams? Dar sugalvosim.

10246470_482861385146847_6391780055087979318_nKai atėjome į sutartą vietą, vairuotojas jau laukė. Taip daug patogiau, nes nereikia gaišti laiko deryboms. Talpinamės 5se ant galinės sėdynės. Juokinga! Važiuodami pro Essesouira’os paplūdimį matome daugybę aitvarų. Jei čia vėjas stiprus, tai Sidi Kaouki turėtų būt dar nuožmesnis.
Atvažiavom. Vėjas priešingos krypties (pietų) ir gan silpnas. Einam į surf klubo terasą apsitarti, ką daryti. Nutariama nuomoti banglentę ir kol nėra vėjo bandyt pažabot bangas. O pučiantis vėjas nors ir per silpnas, kad plaukt, bet mokintis valdyti aitvarą pats tas. Egis diriguoja treniruotėms. Broliai segasi trapecijas. Šliuožinėjam smėliu. Juokaujame, kad broliai užpakaliais demarkacines linijas užbrėžė smėly – ruošiausi paplūdimio aneksijai.10250044_482861211813531_6095548932247574288_n Kvatojamės. Apie 16 valandą vėjas nusilpo. Išėjome pietaut. Dar beeinant pasirodė, kad pūstelėjo šiaurys, bet suabejojome. Vos spėjom atsisėst, o jau matom, kad vėjarodė plaikstosi ir Šaras jau kelia aitvarą. Įsipūtė ne juokais! Popiet vėjas tik stiprėjo. Pamokos persikėlė į vandenį. Manevras tas pats, tik šįkart dar ir bangos galvą semia. Mokomės „bodydraginti“. Temsta lygiai aštuntą. Visą įrangą vėl paliekame pas Egį. Dėkojame jam už vertingas pamokas. Leidžiam laiką terasoj iki atvažiuos mūsų iš anksto jau sutartas taksi. Nevėluoja! Vėl lendam šešiese į mersedesą. Daug juoko. Bet šįkart kažkaip patogiai susėdom. Gal išmokom jau? Juokaujam, kad Vilniuj bus neįprasta ne po septynis mašinoj važinėt…

10258274_482861541813498_8451881186104724746_nVakarienei vėl ieškome naujos vietos. Petras bando šiek tiek pafotografuot vakare apšviestą miestą, bet sunkiai gaunasi, nes pastoviai atsiranda koks arabas kaulijantis pinigų už tai, kad gal pateko į kadrą. Tū tauzand fak jū! Prisėdame jaukiame šešių staliukų restoranėly. Du susistūmusi prancūzų šeima. Mūsų daugiau, tad susistumiam tris. Panašu, kad aptarnauja dukra, o virtuvėj sukasi motina. Žavu, bet tai turi ir minusų- velnioniškai ilgai laukėm patiekalų. Beveik visi valgo kuskusą su jautieną. Daugiausia pavydžių žvilgsnių sulaukia Ryškus, mat jo kepta dorada atrodo gardžiausiai. Visai neblogai. Po nuotaikingo, jau kaip ir tradicinio, pasivakarojimo terasoj einame ilsėtis.