Marokas. pt5

10295720_483534451746207_6868955687539806539_n (1)Atsikeliam kiek ankstėliau, nes šiandien kraustysimės gyvent kitur – reikia visus daiktus susidėt. Pusryčiams pasirenkame vakar dienos idėją – lietinių. Vieną su kumpiu ir sūriu, vieną su nutella ir bananais. Ir gardu ir sotu. Ir, svarbiausia, pakankamai greitai.

Jau 11:10, bet vakar sutarto taksi vis dar nėra. Na ką gi, ieškom kito. Vėl šešiese, tik šįkart jai su lagaminais. Po 3 minučių jau kraunam mantą į automobiliuką. Sutariam, kad 13 valandą mūsų šitas taksiukas paimtų Matą su Donatu iš Essasouiros paplūdimio ir atvežtų į Sidi Kaouki. Pravažiavus gal kokius penkis kilometrus mūsų mašiniukas stoja į kelkraštį ir prašo lipt lauk. Suorganizavo jis mums kitą taksi (iš kurio už darbą pasiėmė 50 dirhamų), o pats įsisodino keleivius vežt link Essasouiros ir išdūmė. Talpiname daiktus ir laipinamės į naujas roges. Matyt išties išmokom gale penkiese važiuot, nes susėdom tikrai gana patogiai (kiek tai įmanoma).

1907639_483534498412869_4284584564289984154_nSu Egidijaus viešbučio vyriausiuoju sutariam, kad leistų savo rūbų krepšus sudėt į sandėliuką kol turkšimės pajūry. Kaip ir galėjome išsyk nuvežt į naują gyvenamą vietą, bet kad ten priimti gali tik nuo 14 valandos. Su tuo pačiu veikėju derinamės ir dėl mašinos nuomos – naujas planas toks: Matas su Donatu paima išnuomotą mašiną Essasouiros paplūdimy, atvažiuoja ja į Sidi Kaouki apie pusiaudienį, vyrai leidžiasi su aitvarais pavėjui į pietus apie 10 kilometrų, juos surenkame sutartoje vietoje krante mašiniuku, ir tada dviem reisais susivežiojame daiktus bei žmones į naujus namus. Bandysim! Kol vėjas ne itin stiprus, leidžiame laiką surf klube. Kaaaip gera atsipalaiduot baro terasoj ant stogo: hamake arba lovoj. Visiškas poilsis. Taip besiilsint bematant ir pusdienis praeina. Atvažiuoja Matas su Donatu. Su nediduke KIA. Sutarė, kad Renault Kangoo nuomos punktas atvarys į Sidi Kaouki ir tada apsikeis. Ekipažas automobiliu leidžiasi ieškoti patogios išlipimo į krantą ir pasiėmimo vietos plauksiantiems pavėjuj. Rado. 10363364_483534511746201_2529501535819737386_nTad vos tik buvo apsikeista mašinomis Šaras, Egis, Matas ir Jonas jau skrieja pavėjuj. Šiandien vėjas stiprus ir tolygus. Bene geriausios sąlygos plaukt lig šiol. Broliukai irgi į vandenį sulindo – mokysis aitvarą taip pastatyt, kad imtų traukt prieš vėją. Roką paneša kiek giliau, aitvaras nukrinta. Abu skalauja bangos. Neišeina iškelt atgal. Jau nejuokinga. Jei atsisegtų, į krantą grįžtų nesunkiai, bet gaila brangios įrangos, kurią vėjas nuneštų tooooli. Matome situaciją nuo kranto, bet nelabai ką ir padėt galim. Mato ir sėdintys Surf klube. Jau pasileidžiame į bangas, bet vėjas pagaliau iškelia aitvarą. Už kelių minučių Rokas jau krante! Nuleidžia aitvarą, atsisega ir griūna ant žemės. Būta ir streso ir baimės, bet patirtis gera. Sekantis trapeciją segasi Ryškus. Jam aitvarą valdyt iš trijulės sekasi geriausiai. Paaiškėja liūdnos naujienos Petrui: koja kaip koja – įtvaras laiko, bet kai akys nemato, aitvaru vėją kinkyt labai pavojinga. Nepasiėmė jis linzių, o be akinių nei stropų nei draugų komandų, rodomų rankomis, neįžiūri. Negerai. Grįžtame į Surf klubą. 10308611_483534531746199_3337213471197807946_nNeužilgo grįžta ir Dovilė, parvežusi pavėjui pasileidusius vyrus. Įspūdžių daug, viskas praėjo sėkmingai. Grįžusių veidsi tiesiog šviečia – matosi, kad gera buvo. Derimės su surf klubo valdytoju, kad už tai, kad mūsų kompanija tik pas jį leidžiam dienas, valgom ir alų gurkšnojam duotų spintelę įrangai laikyt. Galutinę kainą siūlo 30 eurų už visus 4 dienoms. Atsisakom. Jis nusišypso ir sutinka duoti nemokamai. Tilps ir aitvarai ir lentos. Broliai dar išsiruošia vandenin, o pirmas ekipažas jau kraunasi daiktus ir važiuos naujojo būsto apžiūrėt. Tik pirmą reikia į degalinę, nes mašiniuko kuro bako skaitiklis jau kuris laikas ant 0 stovi. Neužgęstam ir degalinę pasiekiam sėkmingai. Su Xavieru, naujojo būsto šeimininku, sutariame susitikt aštuntame kelio link Agadir’ą kilometre.

10341989_483534618412857_2866925162696089318_nXavieras palydi iki savo vilos. Aptverta apie 30 arų teritorija. Du namai. Didesniajame didelė svetainė, virtuvė ir trys miegamieji, kuriuose telpa aštuoni keliauninkai, o mažajame vienas trivietis miegamasis bei virtuvė-svetainė. Šis atitenka broliams. Sklypo vidury didelis baseinas, šalia gultai. Kvepia rozmarinų gyvatvorės, aukštyn stiebiasi palmės. Gražu. Interneto nėra, bet gal ir gerai – pailsėsim. Nespėjam nė iki galo daiktų sunešiot, o jau pardunda ir antrasis ekipažas. Šįvakar vakarienę ruošia šeimininkai (po 120 dirhamų žmogui) – patys neturėjom nei kada ruoštis, nei produktų. Jau ryt! Pasiilgome virtuvės. Užkandžiui gauname salotų su kukurūzais ir burokėliais. Kai šeimininko žmona atneša ant stalo dyyyydelį indą kuskuso su daržovėmis, avienos dešrelėmis ir troškinta jautiena, išsižioja visi. Nors ir gardu, bet įveikiame tik apie 2/3 indo. Desertui gauname po šokoladinį pyragėlį su bananų jogurtu. Išties gardu!

10366047_483534555079530_772475390497943431_nŠeimininkams atsisveikinus ir išvykus vakarą tęsiame terasoj lauke. Visų pirma susivedam finansinius reikalus- kas kur kiek išleido. Nemėgstame ilgai likt skolingi. Pasakojamės įvairias istorijas. Daugiausiai šypsenų sukėlė Mindaugo pasakojimas apie šunį Baubošėlį. Kvatojo visi, bet Liutauras taip juokėsi, kad vos nuo kėdės nenukrito. Su šypsenomis veiduose patraukiame ilsėtis.