Marokas. pt9

10390287_486589028107416_3460200785400461365_n

Atsibundam puikiai išsimiegoję. Išvis, čia, Maroke, miegas itin saldus. Suprantame, kad tai paskutinis rytas Essasouiroj. Kažkiek liūdna, tad norisi dieną pilnai išnaudoti. Kompanija dalinasi į tris dalis: vieni važiuoja į Sidi Kaouki gaudyt vėjo, antri į Essasouirą priduot nuomotą mašiną ir apsipirkt, na o tretieji lieka viloje.

Netrukus pirmieji grįžta iš Sidi Kaouki ir pargabena visą surf klube paliktą inventorių. Nuskamba mintis, kad Sidi Kaouki per šias dienas pasiplaukiojome išties neblogai, bet visgi pūtė Casablankoj geriau. Kvatojamės. Vėjas per silpnas, kad padoriai plaukt. Plauname, valome džioviname visą inventorių. Druskos tikrai nėra geriausias aitvarų ar stropų draugas. Prasideda žaidimas tinklinio kamuoliu. Norint atmušt kamuolį kartais ir į baseiną šokt tenka. Smagu! Pietums pasiruošėme saldžiarūgščio padažo ir supjaustę likusį ryklį mažais gabaliukais ir apvolioję kukurūzų miltuose apskrudinome gruzdintuvėje. Tą patį padarėme ir su cukinijomis. Maistas nuo stalo dingo per kelias minutes. Panašu, kad tokiame amplua draugams ryklys patiko labiau.

1902829_486589138107405_589685875178100680_nGrįžta ekipažas iš Essasouiros. Rankose keturi maišai alaus buteliukų. AČIŪ! Saulei plieskiant ir vėjui nepučiant išties karšta ir alus puikiai atgaivina. Vyniojam pradžiūvusią įranga. Bus nelengva susipakuoti – atvykstant daug ką buvome į vakuuminius maišus sukišę, o dabar nesigaus, nes nėra siurblio. Į pagalbą pasitelkiam lipniąją juostą. Rodos, tilpo. Kartu vyksta ir nuotraukų bei video medžiagos surinkimas į bendrą krūvą. Laikas tiesiog skrieja. Atėjo metas vakarienei. Apkepinome jautienos išpjovos gabaliukus, pasiruošėme tirštą raudoną pomidorų padažą su šparaginėmis pupelėmis ir išvirėme didelį katilą tagliatelle makaronų. Gavosi išties neblogai. Neliko nė lašelio. Po vakarienės sesija R. Kazlo benefisų laidoje „Nekenčiu Reklamos“. Juokiamės balsu. Gaila, kad tik paskutinį vakarą suradome įrašus. Apie 23 valandą jau dauguma eina ilsėtis – 1:30 turi atvažiuoti du autobusiukai, vešiantys mus į Marakešą.

10313986_486589024774083_7450259224325577483_nPirmieji žadintuvai ima skambėti apie pirmą valandą ryto. Pusę antros jau visi apsirėdę sėdi ant lagaminų. Ekipažų nėra. Kažkiek neramu. Bet nenorim tikėt, kad apgavo, visgi vakar buvo atvažiavęs arabas apsižiūrėt vietos, iš kur mus pasiimti. Telefonų niekas nekelia. Laukiam. Dvi. Jau nebejuokinga. Matas su Liutauru patraukia žvyrkeliu link pagrindinio kelio. Pagaliau ragelį pagelia Jawad’as (bosas) ir pasako, kad mašina laukia prie Vila Bada. Draugai nueina. Nėra. Darsyk skambina, šįsyk atsakymas jau kiek kitoks – bus už dvidešimt minučių. Kiek pavaikščioję užmato pažįstamą džipą (juo keliavo iš Marakešo į Essasouirą). Pavyksta prisikviest. Pasirodo, kad abu vairuotojai nusuko kažkur į lankas. Autobusiukui belaukiant neteisingam įvažiavime šiam nusėdo akumuliatorius. Prašo pastumt. Tryse užstumt didelio autobusiuko įklimpusio smėlyje niekaip nepavyksta. Autobusiuko vairuotojui kyla geniali mintis – tašių pririšimo gimine virve džipu ištempti autobusiuką. Aišku, virvė trūksta. Draugai grįžta džipu į mūsų vilą. Ieškome virvių traukimui. Radome. 10172646_486589011440751_5985917927339140680_nDabar jau keturi mūsiškiai važiuoja busiuko traukt. Arabas pritvirtino virvę ir nė neperjungęs lėtintuvo arba bent jau keturių varomų ratų mikliu greičio pedalo spustelėjimu smėlyje užkasa ir Toyota Land Cruiser. Bandė stumt- nė iš vietos. Draugai skambina likusiems viloje, kad ieškotų kastuvų ir lentų. Kai jau bėgome keliu nešini vadavimo įnagiais, pasirodo horizonte šviesos. Pavyko išstumti džipą. Autobusiukas palaidojamas ir kviečiama nauja mašina iš Essasouiros. Už 20 minučių pasirodo antras Land Cruiser. Mūsų devyni, o vietų aštuonios. Antrojoje mašinoje gale sėdime keturiese, tad apie kažkokį patogumą sunku ir pasvajot. Važiuojame greitai, nes reikia spėt į oro uostą. Spėjome! Tai buvo paskutinis didelis nuotykis šioje šaunioje kelionėje.

AČIŪ bendrakeleiviams. Buvo neįtikėtinai linksma ir smagu!